Навчальні та інноваційні навички
Творчість і іноваційність
·
Здатність оригінальності та іноваційності
в діяльності
·
Розвиток, впровадження
та донесення нових ідей до інших
·
Відкритість до та
сприяння новим та різноманітним
перспективам
·
Робота над творчими
ідеями для внесення вагомого та корисного вкладу у царину, в яку впроваджується
інновація
Критичне мислення і вміння вирішувати проблеми
·
З’ясування
причинно-наслідкових зв’язків, ґрунтовне доведення та розуміння ідей
·
Здійснення вибору та
прийняття комплексних рішень
·
Розуміння
взаємозв’язків між системами
·
Визначення та
постановка суттєвих запитань для прояснення різноманітних позицій, що дозволяє
приймати кращі рішення
·
Оформлення, аналіз та
синтезування інформації для вирішення проблем та відповідей на запитання
·
Вміле, відповідальне
мислення, що дозволяє людині формулювати надійні вірогідні судження для
окреслення, аналізу та вирішення проблем.
Комунікативні навички та навички співробітництва
·
Ефективне формулювання
думок та ідей шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлення та написання
·
Демонстрація
можливості ефективно співпрацювати з різноманітними групами
·
Гнучкість та
готовність до застосування необхідних компромісів з метою здійснення спільного
завдання
·
Прийняття
відповідальності за результати спільної роботи
·
Розуміння,
усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення та використання різних
видів спілкування: усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в
різноманітних формах та в різних умовах.
Вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні
навички
Інформаційна
грамотність
·
Вміння швидко та
ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію,
вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем.
·
Базове розуміння
етичних/правових питань, пов’язаних з доступом до та з використанням інформації
Медіа грамотність
·
Розуміння принципу
побудови медіа повідомлень, того, для яких цілей та із застосуванням яких
інструментів та за яких умов вони зроблені, їх характеристик.
·
З’ясування способів
інтерпретації інформації різними особами, включення або відсутність різних
оцінок та точок зору, усвідомлення залежності медіа-повідомлень від ціннісних
норм та точок зору та розуміння того, як медіа можуть впливати на думки та
поведінку.
·
Розуміння підґрунтя та
базових засад етичних/правових питань, пов’язаних з доступом до та з
використанням інформації
IКT – грамотність (Грамотність у галузі
інформаційно-комунікаціних технологій)
·
Належне використання
цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу,
управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для
успішного функціонування в суспільстві економіки знань.
·
Використання
комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації,
оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних/правових питань,
пов’язаних з доступом та використанням інформації
Життєві та кар’єрні
навички
Гнучкість та
пристосовуваність
·
Пристосування
(адаптація) до різних ролей та рівнів відповідальності
·
Ефективна праця в
умовах двозначності (неоднозначності) та зміни пріоритетів
Ініціатива та самоспямованість
·
Усвідомлення власного
розуміння навчання та своїх потреб щодо навчання
·
Вихід за межі наявної
майстерності та/або вимог навчальної програми для дослідження та розширення
свого власного навчального досвіду та досягнення власних навчальних цілей
·
Прояв ініціативи з
покращення навичок для досягнення вищого професійного рівня
·
Визначення навчальних
завдань, виділення головних завдань та здійснення їх без зовнішнього
стороннього нагляду
·
Ефективне використання
часу та розподіл робочого навантаження
·
Бажання і здатність
навчатися протягом всього життя
Соціальні навички та навички, пов’язані зі співіснуванням
різних культур
·
Належна та продуктивна
праця разом з іншими
·
Використання для
досягнення цілей сукупного інтелекту груп, коли це необхідно
·
Визнання культурних
розбіжностей та використання різних перспектив для підвищення інновації та
якості роботи
Продуктивність та вміння з’ясовувати та враховувати
кількісні показники
·
Встановлення та
слідування високим стандартам і цілям для якісного і вчасного виконання роботи
·
Демонстрація
старанності та позитивної робочої етики (наприклад, пунктуальність та
надійність)
Лідерство та відповідальність
·
Використання
міжособистісних навичок та навичок вирішення проблем для впливу на інших та
ведення їх до мети
·
Використання сильних
сторін інших для досягнення спільної мети.
·
Виявлення чесної та
етичної поведінки
·
Діяльність відповідно
до інтересів широкої спільноти
1Джерело: Партнерство задля розвиту навичок 21 століття
(www.21stcenturyskills.org). Використане з дозволу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий