Перегляньте пункти плану, викладені у переліку нижче, та додайте
будь-які нові ідеї, які підходять для вашої навчальної теми. Обов’язково
перевірте ретельно свій план виконання проекту відповідно до Плану вивчення
теми та Вимог до плану.
Примітка: Ця форма є відкритою отже, її можна редагувати. Вам може знадобитися захистити/заблокувати/закрити
цю форму після того, як ви додасте свої
пункти, чи вилучите непотрібні. Якщо ви хочете перевірити, як працюють елементи
форми, та сформувати нові поля для заповнення, от ознайомитися з тим, як це
зробити, у Електронному довіднику Intel®, Текстовий редактор, інструкція 10.10.
Що
необхідно здійснити до початку виконання проекту
|
Перевірити потрібні комп’ютерні програми у
комп’ютерному класі
|
Необхідне обладнання/перевірка наявності та
справності /оренда (відеокамера, сканер тощо)
|
Зарезервувати час у комп’ютерному класі та/
або в читальному залі бібліотеки
|
Залучити технічних спеціалістів, батьків, або
волонтерів спільноти для допомоги у здійсненні проекту
|
Перевірити наявність потрібних книг/DVD/CD у
класі
|
Створити закладки у Інтернеті, в браузері («Вибране»),
використати відповідні теги або
зберегти посилання на потрібні сайти у класному вікі або на іншій веб
сторінці для того, щоб учні могли ними легко скористатися
|
Встановити зв’язки та узгодити проектні плани
з класом-партнером
|
Провести заняття або додаткову підготовку учнів
щодо використання нових технічних та комп’ютерних засобів
|
Внести у розклад роботи школи публічну презентацію
завершених учнівських проектів
|
Розмістити статтю про майбутній проект в
шкільній газеті або на шкільному веб-сайті
|
Відправити інформаційний бюлетень або
електронне повідомлення про ваш проект батькам або/та керівникам спільноти
|
Організувати участь незалежних доповідачів
або консультантів проекту
|
Запросити представників центральної та/або місцевої газети для висвітлення
участі учнів у цікавому проекті
|
Придбати/отримати матеріали та засоби для
підтримки практичних видів діяльності
|
Оновити створений вчителем веб сайт або вікі
для застосування учнями упродовж навчальної теми
|
Спланувати та розробити план управління
учнівськими файлами, включаючи перевірку прогресу учнів у навчанні
|
Що необхідно здійснити упродовж виконання
проекту?
|
Організувати команди однокласників для роботи
та взаємоперевірки
|
Отримати доступ до учнівських файлів та їх
сторінок у мережі, спільному сайті, вікі або надісланих вам електронною
поштою та забезпечити надання зворотного зв'язку щодо їх робіт
|
Зателефонувати доповідачам, консультантам або
добровольцям за кілька днів до запланованого візиту в клас
|
Сфотографувати працюючих над проектом учнів
|
Запросити представників центральної та/або
місцевої газети для висвітлення процесу роботи учнів.
|
Моніторинг розміщених в мережі Інтернет
продуктів учнів щодо їх раціонального, безпечного та відповідального
використання
|
Моніторинг прогресу створення портфоліо учня
|
Що необхідно здійснити наприкінці навчального проекту?
|
Відправити повідомлення з подякою доповідачам/добровольцям/людям,
що виділили час або ресурси
|
Забезпечити оцінювання навчання учнів і
успіху проекту в цілому, отримання зворотного зв’язку щодо успіху навчальної
теми (самооцінка вчителя, опитування батьків, анкетування через мережу
Інтернет і т.д.)
|
Впорядкувати файли на комп’ютерах
|
Повернути обладнання, книги, матеріали тощо
|
Вручити сертифікати нагород(и) учням
|
Внесіть до розкладу презентацію для
педагогічної ради, шкільного та батьківського комітету, місцевої ради і т.д.
|
Інтегруйте запитання у навчальні теми, які будуть
розширювати та доповнювати Ключове запитання, поставлене у наступній навчальній
темі.
|
Подумайте про наступну навчальну тему, до
якої можна ефективно інтегрувати комп’ютерні технології
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий