среда, 23 декабря 2015 г.

План виконання навчального проекту




Перегляньте пункти плану, викладені у переліку нижче, та додайте будь-які нові ідеї, які підходять для вашої навчальної теми. Обов’язково перевірте ретельно свій план виконання проекту відповідно до Плану вивчення теми та Вимог до плану.
Примітка: Ця форма є відкритою отже, її можна  редагувати. Вам може знадобитися захистити/заблокувати/закрити  цю форму після того, як ви додасте свої пункти, чи вилучите непотрібні. Якщо ви хочете перевірити, як працюють елементи форми, та сформувати нові поля для заповнення, от ознайомитися з тим, як це зробити, у  Електронному довіднику Intel®, Текстовий редактор, інструкція 10.10.

Що необхідно здійснити до початку виконання проекту

  Відправити та зібрати форми щодо надання прав/дозволів (щодо політики безпечного використання Інтернету з учнями, форми згоди батьків щодо Інтернет-проектів, обсягу та якості розміщеної учнями інформації в Інтернеті, правил поведінки на виїзних заняттях тощо)
  Перевірити потрібні комп’ютерні програми у комп’ютерному класі
  Необхідне обладнання/перевірка наявності та справності /оренда (відеокамера, сканер тощо)
  Зарезервувати час у комп’ютерному класі та/ або в читальному залі бібліотеки
  Залучити технічних спеціалістів, батьків, або волонтерів спільноти для допомоги у здійсненні проекту
  Перевірити наявність потрібних книг/DVD/CD у класі
  Створити закладки у Інтернеті, в браузері («Вибране»), використати відповідні теги  або зберегти посилання на потрібні сайти у класному вікі або на іншій веб сторінці для того, щоб учні могли ними легко скористатися 
  Встановити зв’язки та узгодити проектні плани з класом-партнером
  Провести заняття або додаткову підготовку учнів щодо використання нових технічних та комп’ютерних  засобів
  Внести у розклад роботи школи публічну презентацію завершених учнівських проектів
  Розмістити статтю про майбутній проект в шкільній газеті або на шкільному веб-сайті
  Відправити інформаційний бюлетень або електронне повідомлення про ваш проект батькам або/та  керівникам спільноти
  Організувати участь незалежних доповідачів або консультантів проекту
  Запросити представників центральної  та/або місцевої газети для висвітлення участі  учнів у цікавому проекті
  Придбати/отримати матеріали та засоби для підтримки практичних видів діяльності
  Оновити створений вчителем веб сайт або вікі для застосування учнями упродовж навчальної теми
  Спланувати та розробити план управління учнівськими файлами, включаючи перевірку прогресу учнів у навчанні

Що необхідно здійснити упродовж виконання проекту?
  Організувати команди однокласників для роботи та взаємоперевірки
  Отримати доступ до учнівських файлів та їх сторінок у мережі, спільному сайті, вікі або надісланих вам електронною поштою та забезпечити надання зворотного зв'язку щодо їх робіт
  Зателефонувати доповідачам, консультантам або добровольцям за кілька днів до запланованого візиту в клас
  Сфотографувати працюючих над проектом учнів
  Запросити представників центральної та/або місцевої газети для висвітлення процесу  роботи учнів.
  Моніторинг розміщених в мережі Інтернет продуктів учнів щодо їх раціонального, безпечного та відповідального використання
  Моніторинг прогресу створення портфоліо учня
Що необхідно здійснити наприкінці навчального проекту?
  Відправити повідомлення з подякою доповідачам/добровольцям/людям, що виділили час або ресурси
  Забезпечити оцінювання навчання учнів і успіху проекту в цілому, отримання зворотного зв’язку щодо успіху навчальної теми (самооцінка вчителя, опитування батьків, анкетування через мережу Інтернет і т.д.)
  Впорядкувати файли на комп’ютерах
  Повернути обладнання, книги, матеріали тощо
  Вручити сертифікати нагород(и) учням
  Внесіть до розкладу презентацію для педагогічної ради, шкільного та батьківського комітету, місцевої ради і т.д.
  Інтегруйте запитання у навчальні теми, які будуть розширювати та доповнювати Ключове запитання, поставлене у наступній навчальній темі.
  Подумайте про наступну навчальну тему, до якої можна ефективно інтегрувати комп’ютерні технології




Комментариев нет:

Отправить комментарий